mandag 27. oktober 2008

Hjeeeelp :-)


Oppgave 4 lyder om følgende :

Denne gangen er oppgaven ganske enkel:Du skal scrappe en LO hvor du bruker en sangtittel som tittel.Enkelt tenker dere... jepps, bare en liten catch... for det er vi som har bestemt hvilken sangtittel, og dere får ikke samme heller, neida, hver deres.Ut i fra en lang liste med sangtitler som vi har laget, har vi (dvs jeg har fått min kjære til å gjøre det) trekt ut følgende sangtitler til følgende Runwayjenter:

Min låt ble da: Solsiv: Please Forgive Me – Bryan Adams ... Aldri hørt den før...

Har fått tenkt i 15 min og har så smått begynt å få noen få ide'er. Gir meg gjør jeg i hvert fall ikke.

Fikk du ikke med deg resultatene fra forrige oppgave se her: http://maniarunway.blogspot.com/

Utrolig mye forskjellig og masse masse fint !!!!!

(Har ikke helt gått opp for meg at jeg kom med videre men det gjorde jeg altså - Super glad for det altså)

Ingen kommentarer: